مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
۰ نفر

رئیس اصناف گیلان گفت: کرونا در بازار رشت همچنان پرسه می‌زند و مردم ماسک نمی‌زنند.

فاصله اجتماعی

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد شکریه گفت: اثرات سوء کرونا بر بازار گیلان و رشت هنوز بهبود نیافته است و خیلی از بازاریان ما گرفتار چک‌هایی هستند که باید پاس کنند.

شکریه با بیان اینکه ما به صاحبان واحدهای صنفی تاکید کرده‌ایم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و حتما ماسک بزنند، اظهارکرد: متاسفانه مردم در ورود به واحدهای صنفی ماسک زدن را جدی نمی‌گیرند و بدون ماسک و دستکش تردد می‌کنند و تذکرات نیز بی‌فایده است.

رئیس اصناف گیلان اظهار کرد: در صورتی که باز هم مردم نسبت به ماسک زدن سهل انگاری کنند و استان به مرز هشدار یا وضعیت قرمز برسد، مجددا محدودیت‌های ساعات کاری بر اصناف اعمال خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از عواملی که موجب افزایش تعداد مبتلایان به کرونا می‌شود، ورود مسافران به خصوص در تعطیلات است، این در حالی است که با اعمال محدودیت های درون‌شهری و برون‌شهری در زمان تعطیلات می‌توان از افزایش انتشار کروناویروس در گیلان تا حد قابل توجهی جلوگیری کرد.

کد خبر 527254

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس US ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    1 0
    مردم باید فاصله رارعایت نموده وماسک بزنند
  • اکبر PL ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    1 0
    وقتی دولت ودولتمردان قضیه کروناراجدی نمیگیرندودستوربه بازگشایی اماکن مختلف میدن باالطبع مردم هم این ویروس راساده میپندارندبودن شک بایدمنتظریف فاجعه انسانی درکشورباشیم